5 juli 2014

Varför spela om man inte vill vinna?

En medelålders man i Värmland, med arbete som sjuksköterska, har sopat hem dryga 52 miljoner kronor på ett spel gjort hos Unibet! Insatsen var en tia!!!!!

För att vara exakt vann han 52.368.734 (jävla) kronor!

Han säger i en kommentar till media att det inte blir tal om något ”extravagant firande!”
Han tänker gå till jobbet som vanligt eftersom han inte vill göra ”några stora förändringar.”

Men vaf…????????

VARFÖR, I HELVETE, SPELAR HAN DÅ?????

Härmed lovar jag, från djupet av mitt hjärta, att om den dagen kommer då jag vinner en tillräckligt stor summa pengar för att kunna leva ”la dolce vita” så kommer jag bums att meddela min arbetsgivare att denne kan fetglömma att jag någonsin mer kommer att dyka upp på jobbet!

De arbetskamrater jag eventuellt vill ha kontakt med kommer jag att umgås med även i framtiden. Mycket skumpa kommer det att bli kompisar!

Samtidigt sänder jag en tacksamhetens tanke till de undersköterskor, skolmåltidsbiträden, löpande-band-montörer och kassabiträden som spelar och bidrar till höga vinster!

Förhoppningsvis kommer en enorm ”jackpot” någon gång till någon som är mer benägen att leva loppan än att inte göra ”några stora förändringar!”

1 kommentar:

  1. Absolut! Skulle sluta jobba omedelbart och resa och ha trevligt resten av livet!!

    SvaraRadera