28 juni 2011

Raderat

Jag tog bort ett tidigare blogginlägg i morse.

Det var skrivet i affekt och inte optimalt formulerat. Att jag vidhåller min grundinställning spelar ingen roll. Jag kommer igen i samma ämne. Snart!

Vi bloggare ska vara ett tåligt släkte och ta allsköns anonyma skit i olika sammanhang.

Själv gillar jag skarpt att det finns, och får finnas, människor som inte delar min uppfattning i sakfrågor. En vital debatt är kul. Precis som jag gillar att bittra ihop över företeelser som inte faller mig på läppen så inser jag att andra bittrar ihop över mina åsikter.

Jag kommer dock aldrig någonsin begripa varför någon bemödar sig med att tycka saker från anonymitetens skuggiga land. Aldrig!

Börjar så smått inse hur kända människor har det men kommer ändå liksom aldrig att förstå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar