15 juli 2017

Expressen hallucinerar Lindarws röst!

I dag hörde en kompis av sig till mig och menade att jag är en smula för elak mot Expressen i min blogg.

Till dig min gode vän och till alla andra spär jag på med en uppföljare på temat ”Expressen lyckas sällan.”

I en av de många artiklarna som i dag följer upp kronprinsessans födelsedag berättas om Christer Lindarws fantastiska uppträdande under showen i Borgholm.

Tidningen vet att berätta att ”After Dark-stjärnan la sig till med drottningens speciella accent när han presenterade sitt nummer” och senare får vi veta att ”Christer Lindarw sjöng sedan en specialskriven sång om kronprinsessan Victoria och kungaparets liv.”

Hade jag hetat Maria Möller så hade jag varit uppriktigt förbannad på Expressen i dag!

Maria, en av mina favoriter när det gäller skådespeleri och imitation, tycks inte uppträda så ofta numera. Detta är något jag beklagar eftersom hon sällan gör sin publik besviken.

Hon gjorde mig absolut inte besviken i gårkväll heller!

Lindarw, fortsatt en av de snyggaste kvinnorna i riket, mimade till Marias förinspelade röst och han gjorde det med den äran.

Han la sig däremot aldrig till med någon dialekt och han sjöng aldrig!

Rätt ska vara rätt! Tyvärr blir det sällan det i Expressen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar