1 augusti 2017

Klarna Bank nitiskt noggranna!

Som noggrann kollare av veckans extrapriser hos min ICA-handlare så är alla kassatillskott att betrakta som allt annat än ondo.

Därför undrar jag i dag, efter att ha fått ett mejl från Klarna Bank AB:
Vad ska jag nu hitta på med alla stålarna?

Bakgrunden är att jag köpte några läkemedel via nätet häromdagen. Att företaget jag brukar använda mig av i sin tur använder sig av en betalningslösning via Klarna tycker jag är bra. 

Klarna ser till att betalningen stannar på kundens konto tills det att företaget man handlar av bekräftat att leverans sker.

Tanken är därför mer än god. Ibland blir det dock helt skrattretande fel.

Mest upprörd, mellan skrattsalvorna, är jag över beskedet att jag kan få vänta i upp till sju bankdagar innan jag får tillgång till pengarna igen!


Som sagt; Vad (i helvete) ska jag göra av alla stålar???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar