5 februari 2011

Jag läser tidningar - men är inte idiot!

Dagens nummer av Expressen får uttrycket ”dejá vu” att kännas som ett understatement!
I en stort uppslagen artikel får vi resa till Kanarieön Fuerteventura. Det är två månader sedan senast det begav sig. Den 2 dec hade tidningen i stort sett samma reportage.
Johan T Lindwall berättar i dag att han sett Prins Carl Philip köpa Pommac. Det fick vi ta del av den 18 dec senast!
Jag vet; Jag bloggade om båda företeelserna samma datum eftersom jag gillar både Pommac och Fuerteventura.
Det påminner mig om löpsedlarna i krigsrubrikstorlek som ca 5 gånger om året försöker locka oss med hur vi ”snabbar upp datorn”!
Jag gillar att läsa tidningar men jag gillar sannerligen inte att bli idiotförklarad av en kvällstidningsdrake! I så fall kan ju Expressen strunta i att ge ut nya tidningar och i stället helt ägna sig åt att ge ut nyutgåvor av gamla produktioner!
Blääh!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar