6 februari 2013

Hatarna förtjänar att hatas!

Det som är så fint med att leva i en demokrati är att vi alla, utan att behöva riskera att stirra in i en gevärspipa, kan uttrycka det vi tycker.

Att det finns horder av miffon därute som HATAR är allom bekant. Att de gör det, under skydd av anonymitetens fuktblöta filt, är något helt annat!

Jag avskyr det mesta som svårt radikala vänsterfeminister, eller motståndarna, tycker, kallandes sig själva för ”anonym”, på andras webbsidor. Som förespråkare för yttrandefriheten gör dessa tomtar mig bekymrad!

Jag hävdar fortsatt min rätt att tycka att någon annan har fel. Jag älskar att argumentera för min åsikt.

(Intressant att notera är att media i kväll väljer att inte publicera kommentarer eller blogglänkar till människor som vill ventilera frågan! Censur hos de som förespråkar öppenhet?)

Dumskallarna som nu uppfyller medias intresse har däremot inte förtjänat annat än hela mänsklighetens förakt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar