4 november 2010

Heja Kungen och hans familj!

Kungen är i blåsväder efter att en ny bok släppts där, vad jag antar, ett gäng med pseudokändisar och ”yes-nu-får-jag-mina-15-minuter-i-rampljuset”-pulver lär uttala sig om händelser för länge sedan!
Så länge han inte begått något kriminellt så anser jag att företeelsen bara är tröttsam!
Hur lätt kan det vara att födas in i ett ämbete man inte har bett om? De som dreglar mest av upphetsning torde vara de som har betydligt fler och ännu skamligare erfarenheter i ryggsäcken!
Den som aldrig spårat ur i en tonårsfylla, fått kåtslag när hormonerna flödat under uppväxten eller på annat sätt gjort bort sig någon gång ombedes fortsätta att kasta sten!
Själv uppskattar jag kungafamiljen för den PR de gör för vårt land!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar